Friday, July 19, 2019

Perfumy idealne na lato


Lato to piękny czas- mnóstwo słońca, błetkitnego nieba i pięknych pachnących kwiatów <3
Można by bylo tak poleżeć pod chmurka na przepięknym dywanie wysciełanym dorodnymi roóżwymi piwoniami. Taki obraz rysuje mi sie w glowie, kiedy pomyśle o moich ulubionych perfumach... Zdecydowanie w lecie stawiam na lekkie zapachy kwiatowe. Są idealnym dodatkiem do moich letnich stylizacji- nie wyobrażam sobie wyjść bez nich z domu. Skapana w sloncu, nagle budze sie do życia gdy poczuje niezwykle świeży a zarazem zimny zapach kwiatowych perfum.

Moi ulubiency to niezmiennie: Si od Georgio Armani, Gucci Bloom oraz Orange Blassom od Jo Malone.

Bardzo sie cieszę, że wszystkie z nich moge dostac w mojej ulubionej perfumerii Douglas, która to własnie znajduje sie nieopodal mojego mieszkania. Co prawda możemy zamówic on-line, ale nie ma to jak wizyta w Douglasie- można sobie pobróbować inne zapachy, odkryć coś nowego i zasięgnąć opini bardzo milych Pań konsultantek. Zawsze wychodzę z tamtąd z wielka satysfakcją, a zakupy to sama przyjemność.

Jeśli jeszcze nie miałyscie okazji przetestować moich ulubionych zapachów, poniżej kilka slow o każdym z nich :)


Sì to kompozycja stworzona dla kobiety, która ma odwagę powiedzieć „TAK” swojemu życiu. Jej naturalny wdzięk i elegancja intryguje każdego, kto ją spotka a jej radość życia jest zaraźliwa. 
Delikatną i transparentną kompozycję otwiera soczysta czarna porzeczka i rześka, zielona gruszka, które otulają szyprowe akordy frezji i róży majowej. Całość kompozycji dopełnia wyrafinowana paczula w towarzystwie jasnego drzewa piżmowego. Ten zapach zestawiam ze sportową elegancją- biała koszula, jasne jeansy i różowe baletki- połączenie idealne!




Zapach BLOOM jest opisywany jako „elissir di fiore” – esencja kwiatowa - powrót do włoskiej sztuki perfumiarskiej i do naturalnych kwiatów. To bogaty zapach kwiatowy, z lekko pudrowym aromatem, pełen pasji i tajemniczości. Absolut naturalnej tuberozy, zbieranej w Indiach, połączono misternie z absolutem naturalnego jaśminu. Gucci Bloom zawiera również po raz pierwszy użytą w perfumiarstwie nutę pnącza Rangoon. Odkryty w południowych Indiach zmienia swój kolor: z białego stopniowo nabiera ciemniejszego odcienia różu, aby ostatecznie przybrać barwę czerwieni. Ten zapach z kolei noszę, gdy mam bardziej formalne spotkania bądz przyjęcia. Świetnie sprawdzą sie z garniturem lub marynarką <3





Połyskujący ogród w oazie. Kwiat klementynki iskrzy się ponad sercem skomponowanym z kwiatu pomarańczy i lilii wodnej. Ocieplony niuansami irysa oraz balsamicznej wetywerii. Czysta rozkosz. Zapachy od Jo Malone zawsze kojarzyć mi się bedą z brytyjską elegancją, dlatego zestaw z tweedową sukienką idealnie do niego pasuje.

A Wy jakie macie ulubione zapachy na lato? Koniecznie podzielcie sie nimi w komentarzach <3

15 comments:

  1. Si to mój ulubiony letni zapach :D Polecam każdemu.

    ReplyDelete
  2. Wybieranie perfum na lato jest bardzo proste i intuicyjne. Po pierwsze wybieramy perfumy z którymi dobrze się czujemy. Zasada „nic na siłę” jest tutaj najważniejsza. Sama po prostu idę do drogerii i na spokojnie lubię powąchać bardzo wiele zapachów oraz wybrać sobie po prostu to co pachnie dla mnie najlepiej.

    W zapachach lubię
    ogórka
    cytrynę
    oraz bergamotkę

    Czyli świeże składniki :)

    ReplyDelete
  3. ja mam ochotę na jakiś nowy zapach :)

    ReplyDelete
  4. Gucci Bloom to jeden z moich ulubionych. Aktualnie mi się skończył :(

    ReplyDelete
  5. Ładne zdjęcia robisz :) Znam perfumy znam, bardzo ładny zapach.

    ReplyDelete
  6. Bardzo ciekawie zapowiadają się te zapachy. Sprawdzę je przy najbliższej okazji :)

    ReplyDelete
  7. Znam zapach Si, ale jak narazie mam go tylko w marzeniach :)

    ReplyDelete
  8. Rzeczywiście idealne letnie propozycje. Super :)

    ReplyDelete
  9. Na lato wybieram owocowe zapachy. Perfum Si jeszcze nie miałam

    ReplyDelete
  10. uwielbiam zapach si, niestety cena jeszcze nie jest dla mnie. Ale kiedyś na pewno!

    ReplyDelete

NEWBURY © 2016 | Template by Blogs & Lattes