Tuesday, July 2, 2019

Dzbanek filtrujacy


Juz jakis czas temu wrzucilam bardzo interesujacy post na temat dzbankow filtrujacych marki Wessper na naszym intagramie. Tak wiec teraz czas na wiecej fachowych informacji na ten temat.

Dzbanek jest zaprojektowany, aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania. Minimalistyczne wzornictwo sprawia, że doskonale sprawdza się w każdym wnętrzu, jest uniwersalny i nowoczesny. Ostatnio rozmiar dzbanka zostal znacznie powiekszony, zachowując jednak jego ergonomiczny kształt. Mimo dużych rozmiarów jest wygodny w użytkowaniu, a szczególnie sprawdza się, gdy używasz filtrowanej wody do gotowania.

Zależy Ci na produkcie z materiałów najwyższej jakości? Najlepszy wybór to dzbanek Wessper. Będziesz z niego korzystać przez wiele lat, ponieważ ciężko o jego uszkodzenie – został wykonany z tworzyw bez BPA, przeznaczonych do kontaktu z żywnością i posiadających odpowiednie certyfikaty.

Każdy z dzbankow Wessper jest wyposażony w cyfrowy wskaźnik, informujący o konieczności wymiany wkładu filtracyjnego. Pozwala dopasować zużycie filtra do liczby osób, które korzystają z filtrowanej wody. Nie musisz zapamiętywać, kiedy zamontowałeś filtr – wskaźnik zrobi to za Ciebie!

Wybierając Wessper dbasz o środowisko i ograniczasz produkcję odpadów – zużytych butelek po wodzie. Rocznie zamiast 200 – 300 pustych butelek wyrzucisz tylko kilka filtrów. Jeden filtr skutecznie zastępuje kilkadziesiąt butelek, a Ty nie musisz ani ich dźwigać, ani przechowywać, ani dodatkowo za nie płacić… Codzienne kupowanie butelki wody w przeliczeniu na 365 dni daje sporą sumę, którą możesz przeznaczyć na coś lepszego, jeśli zamiast butelki wody wybierzesz dzbanek filtracyjny Wessper. Małe oszczędności dają duży efekt.

Pamietajcie o promocji. Juz teraz z kodem znizkowym: sispolitan20 macie 20% znizki na zakup dzbankow i filtrow w sklepie AGD Master




10 comments:

  1. Uzywam od dawna, nie wyobrażam sobie pić wody niefiltrowanej..

    ReplyDelete
  2. Używam ale kupuję tylko oryginalne filtry bo te zamienniki się nie umywają do nich :)

    ReplyDelete
  3. Kiedyś planowałam zakup filtru, ale nie mogłam się zdecydować na model, eh :)

    ReplyDelete
  4. już bardzo bardzo długo używam takiego dzbanka :)

    ReplyDelete
  5. Oo mam tego typu dzbanek, ale z chęcią wymieniłabym na lepszy model. :)

    ReplyDelete
  6. Już kilka takich dzbanków miałam, jakiegoś pecha mam że cały czas mi wypadają z rąk i się rozbijają. :D

    ReplyDelete
  7. po wielu miesiącach użytkowania takiego, nie wiem jak wcześniej mogłam żyć bez niego :)

    ReplyDelete
  8. ten kto wymyślił ten dzbanek jest wielki !

    ReplyDelete
  9. Warto zaiwestowac w dobry dzbanek. Ja muszę akurat kupic bo mi pękł

    ReplyDelete
  10. Taki dzbanek powinien znaleźć się w każdym domu :)

    ReplyDelete

NEWBURY © 2016 | Template by Blogs & Lattes